Προτάσεις Χρήσης
Ως πιθανές χρήσεις του συστήματος τηλεδιασκέψεων προτείνουμε:
- Τηλεδιάσκεψη για παρουσίαση, συνεργασία και ανταλλαγή απόψεων για ένα συγκεκριμένο θέμα.
- Ομιλία και παρουσίαση (εισήγηση) ενός θέματος.
- Τηλεκπαίδευση-εικονική τάξη, όπου ο εκπαιδευτικός ή εισηγητής μπορεί να πραγματοποιήσει ένα μάθημα που απευθύνεται με μαθητές ακροατές ή γενικά ενδιαφερόμενους που βρίσκονται σε διάφορα σημεία, γεωγραφικά απομακρυσμένα και οι οποίοι συμμετέχουν στην εκπαίδευση μέσω του υπολογιστή τους. Οι εκπαιδευόμενοι μεταφέρονται στο περιβάλλον της εικονικής τάξης που διαμορφώνει το σύστημα, χωρίς την ανάγκη μετακίνησης για τη συμμετοχή τους αυτή.
Γενικά Χαρακτηριστικά
- Όλη η διαδικτυακή κοινότητα του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου έχει δυνατότητα συμμετοχής στην τηλεδιασκέψεις της υπηρεσίας meeting.sch.gr.
- Κάθε μέλος του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, εκτός των μαθητών, μπορεί να δημιουργήσει και να πραγματοποιήσει μια τηλεδιάσκεψη. και να προσκαλέσει τους φίλους που επιθυμεί σε αυτή.
- Υποστηρίζονται δυο ρόλοι χρηστών (εισηγητής, συμμετέχοντας).
- O εισηγητής μίας τηλεδιάσκεψης γίνεται αυτόματα και ο διαχειριστής του περιεχομένου και των χαρακτηριστικών της.
- Πλήρως εξελληνισμένο περιβάλλον διεξαγωγής τηλεδιασκέψεων.
- Επιπλέον λειτουργίες Web2.0 (π.χ. RSS feed).
- ...
- ...
Περιβάλλον διεξαγωγης τηλεδιασκέψεων
- Πλήρως εξελληνισμένο περιβάλλον.
- Οπτικοακουστική επικοινωνία: Επικοινωνία με φωνή εφόσον διαθέτετε απλές συσκευές ήχου ( ηχεία ή ακουστικά και μικρόφωνο) και εικόνα (video) εφόσον διαθέτετε κάμερα.
- Προβολή παρουσιάσεων (slides) κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης και άλλου υλικού: Ο εισηγητής (δημιουργός) μπορεί να προβάλει παρουσιάσεις (slides) ή άλλο υλικό εφόσον το ανεβάσει στο χώρο της τηλεδιάσκεψης. Τα μέλη ομοίως μπορούν να ανεβάσουν υλικό με την άδεια του εισηγητή.
- Διαμοιρασμός επιφάνειας εργασίας για παρουσίαση εφαρμογών: Ο εισηγητής έχει τη δυνατότητα να διαμοιράσει την επιφάνεια εργασίας του ώστε να πραγματοποιήσει επίδειξη κάποιας εφαρμογής που έχει εγκατεστημένη στον υπολογιστή του, π.χ. κάποιο εκπαιδευτικό λογισμικό. Η δυνατότητα αυτή μπορεί να δοθεί από τον εισηγητή και σε άλλο μέλος της τηλεδιάσκεψης.
- Επικοινωνία με άμεσο μήνυμα (chat).
- Ασπροπίνακας (white board) για ελεύθερη γραφή ή σχεδιασμό σ’ αυτόν.
Δημιουργία και οργάνωση τηλεδιασκέψεων ή τηλεκπαιδεύσεων
- Δημιουργία τηλεδιασκέψεων μόνο από πιστοποιημένα μέλη (χρήστες) του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου, εκπαιδευτικούς, σχολεία και διοικητικές μονάδες. Οι μαθητές δεν μπορούν να δημιουργήσουν τηλεδιάκεψη–τηλεκπαίδευση, μπορούν όμως να συμμετέχουν.
- Πρόσκληση για συμμετοχή σε τηλεδιάσκεψη από τον κατάλογο του ΠΣΔ: Μπορείτε να αναζητήσετε εύκολα συναδέλφους σας, σχολεία ή μαθητές μέσα από τον κατάλογο μελών του ΠΣΔ και να τους στείλετε πρόσκληση συμμετοχής.
- Χρονοπρογραμματισμός τηλεδιασκέψεων. Ο δημιουργός (εισηγητής της τηλεδιάσκεψης) μπορεί να σχεδιάσει το πρόγραμμα των τηλεδιασκέψεων που θα πραγματοποιήσει και να στείλει προσκλήσεις ή ανακοινώσεις για αυτές.
- Προσκλήσεις και διαχείριση δήλωσης συμμετοχής . Ο δημιουργός έχει τη δυνατότητα να διαχειριστεί τους προσκεκλημένους και τα μέλη μιας τηλεδιάσκεψης. Μπορεί επίσης σε οποιαδήποτε στιγμή να προσκαλέσει επιπλέον πιθανούς ενδιαφερόμενους για συμμετοχή, με αποστολή ειδοποιήσεων.
- Ελεύθερη και ελεγχόμενη συμμετοχή χρηστών στη τηλεδιάσκεψη: Ο δημιουργός της τηλεδιάσκεψης μπορεί να ορίσει στην επιλογή «Συμμετοχή» έναν από τους ακόλουθους τρόπους.
- με προσκλήσεις
- με έγκριση από τον εισηγητή
- ελεύθερη με δήλωση συμμετοχής
- Δημοσιότητα: Αν η τηλεδιάσκεψη-τηλεκπαίδευση αφορά το ευρύτερο κοινό όπως ορίζεται στην επιλογή «Συμμετοχή» τότε η τηλεδιάσκεψη ανακοινώνεται δημόσια στο «Δείτε» (κατάλογος τηλεδιασκέψεων) του http://meeting.sch.gr.
Δημιουργία τηλεδιάσκεψης
Δυνατότητα για δημιουργία νέας τηλεδιάσκεψης έχουν όλα τα μέλη του ΠΣΔ εκτός των μαθητών.Η δημιουργία μπορεί να γίνει επιλέγοντας στο μενού την επιλογή 'δημιουργήστε'. Στην συνέχεια, στην φόρμα δημιουργίας θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία της τηλεδιάσκεψης.
- Τίτλος. Ο τίτλος θα πρέπει να αντιπροσωπεύει το αντικείμενο της τηλεδιάσκεψης.
- Περιγραφή. Στην περιγραφή μπορείτε να παρουσιάσετε αναλυτικοτερα πιο θα είναι το αντικείμενο της τηλεδιάσκεψης καθώς και τα θέματα που θα παρουσιαστούν.
- Υλικό. Μπορείτε προαιρετικά να προσδιορίσετε χρήσιμο εκπαιδευτικό υλικό το οποίο θα μπορούν να λάβουν οι ενδιαφερόμενοι χρήστες.
- Εικόνα. Μπορείτε προαιρετικά να ανεβάσετε μια εικόνα η οποία θα φαίνεται σε όλες τις λίστες όπου θα εμφανίζεται η τηλεδιάσκεψή σας και πρέπει να αντιπροσωπεύει το περιεχόμενό της.
- Έναρξη. Προσδιορίστε την η ημερομηνία και την ώρα που θα αρχίσει η τηλεδιάσκεψη.
- Διάρκεια. Προσδιορίστε την διάρκεια που θα έχει η τηλεδιάσκεψη.
- Συμμετοχή. Προσδιορίστε τον τύπο της τηλεδιάσκεψης και τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούν οι χρήστες να δηλώσουν συμμετοχή σε αυτή.
- Περιορισμένη με προσκλήσεις: Μπορούν να γραφτούν μόνο οι προσκεκλημένοι χρήστες και δεν φαίνεται στην λίστα των τηλεδιασκέψεων. Ελεγχόμενη με έγκριση συμμετοχής : Μπορούν να γραφτούν μόνο οι προσκεκλημένοι χρήστες και φαίνεται στην λίστα των τηλεδιασκέψεων.
- Δημόσια με δήλωση συμμετοχής: Όλοι μπορούν να γραφτούν και φαίνεται στην λίστα των τηλεδιασκέψεων.
- Θέσεις. Προσδιορίστε τον αριθμό των διαθέσιμων θέσεων στην τηλεδιάσκεψη.
Αναζήτηση φίλων και αποστολή προσκλήσεων
O εισηγητής της τηλεδιάσκεψης έχει την δυνατότητα να προσκαλέσει τους χρήστες που επιθυμεί. Πίο συγκεκριμένα:
- Ο εισηγητής μπορεί να αναζητήσει στον κατάλογο του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου μέλη και να τα προσκαλέσει να συμμετάσχουν στην τηλεδιάσκεψη.
- O προσκεκλημένος χρήστης λαμβάνει μια πρόσκληση συμμετοχής στην τηλεδιάσκεψη την οποία μπορεί να αποδεχτεί και να συμμετάσχει στην τηλεδιάσκεψη.
- Ο εισηγητής έχει την δυνατότητα να καθορίσει το είδος της πρόσκλησης και πιο συγκεκριμένα να καθορίσει αν η πρόσκληση θα συνοδεύεται με δέσμευση θέσης ή όχι. Στην περίπτωση που συνοδεύεται με δέσμευση θέσης, η πρόσκληση δεσμεύει μια ελεύθερη θέση της τηλεδιάσκεψης για τον προσκεκλημένο. Στην περίπτωση που δεν συνοδεύεται με δέσμευση θέσης, ο προσκεκλημένος ενημερώνεται για την τηλεδιάσκεψη και έχει την δυνατότητα να συμμετάσχει εφόσον η τηλεδιάσκεψη διαθέτη διαθέσιμη θέση.
Βοήθεια
- Βοήθεια & Συχνές Ερωτήσεις για αντιμετώπιση προβλημάτων.
- Αναφορά στην υπηρεσία helpdesk οποιουδήποτε προβλήματος εμφανιστεί σχετικά με τη χρήση της υπηρεσίας.